Ahol ügyintézés folyik, és a sorban állás hagyományos módon elkerülhetetlen lenne.

..segítségével könnyebbé lehet tenni, vagy szinte meg is lehet szüntetni az ügyfelek várakozását, sorban állását…

Statisztikai információk

Az automatikus lekérdezés segítségével a legfrissebb statisztikai adat ismegjeleníthető, publikálható.

Szoftveres ügyintézői felület

Az ügyintéző saját számítógépén, vagy akár erre a célra dedikált tableten minden hívással kapcsolatos kezelői funkció elérhető.

Beszédhangú ügyfélhívás

A hangbemondást, a beállítások és hívás alapján a program automatikusan generálja.

Korszerű központi kijelzők

LCD megjelenítő, melyen tetszőleges, aktuális információkat is meg lehet jeleníteni, videó, kép, vagy szöveg formájában.

Előre bejelentkezés

Az Internet elterjedésével természetes igény alakult ki, hogy az ügyfél az azonnali sorszámkérés mellett előre is be tudjon jelentkezni valamelyik szolgáltatásra.

magyar_termek_nagydij

A seQUEnce Next Ügyfélhívó rendszer Magyar termék Nagydíjas szoftver!

Statisztikai információk

Az un. egyablakos ügyintézési modell kifinomult támogató rendszert igényel. A seQUEnce NEXT rendszerben ezt szolgálja a legfrissebb fejlesztésen átesett statisztikai modul. Ennek egyik új komponense a fő szolgáltatási csoportokon belül található további kiegészítő szolgáltatások követésére is alkalmas.

Az automatikus lekérdezés segítségével a legfrissebb statisztikai adat is megjeleníthető, publikálható. A megkapott statisztika kiértékelése alapján tovább pontosíthatók a programban a szolgáltatások beállításai. A lekérdezett statisztikai adatok Excel táblázatba is exportálhatók, így a saját igények, az egyedi, valamint a már régebben kiszámolt statisztikai információk alapján további tetszőleges statisztikai kimutatásokat lehet készíteni.

Állapot lekérdezésével, statisztikák követésével ellenőrizhető
–  az egyes ablakok állapota,
–  a szolgáltatások részletes állapota,
–  információk a várakozó és utoljára hívott ügyfelekről.

Az ügyfélforgalom statisztikai adatai szintén lekérdezhetők
– a programból, alkalomszerűen;
– automatikusan (az információs torony illetve internetes publikálás részére).

Az alkalomszerű lekérdezés lehetséges különböző időszakra, különféle sűrűséggel.

–  Ablakok szerint
–  Szolgáltatások szerint
–  Pultok szerint
–  Ügyintézők szerint

lehet külön-külön listát, illetve diagramot kérni.

Ügyintézőnként saját kód áll rendelkezésre, mellyel bármely munkahelyen, bármely szolgáltatás esetében összetett lekérdezés kezdeményezhető. Az aktuális állapot (várakozók száma, átirányítottak száma, várólistások száma) mindig látható.

Igény esetén lakóhely és körzet szerinti ügyfélforgalom statisztika is kérhető.

A kapott eredményekből a következőket lehet megtudni

– kiszolgált ügyfelek száma,
– minimális, átlagos illetve maximális várakozási idő, kiszolgálási idő,
– különböző bejelentkezések száma, aránya.

Szoftveres ügyintézői felület

Elsősorban nagyobb létszám illetve a teljes hivatalra történő bevezetés esetén ajánlott. Minden ügyintéző képernyőjén megjelenik a szoftveres kezelő felület úgy, hogy a program csak az általunk telepített központi vezérlő PC-n fut.

Az Ügyintéző érkezésekor elindítja az alkalmazást. A programban be lehet állítani, hogy csak kóddal, vagy kód nélkül is lehet kezelni a pultot. A kód használata egyéni statisztikák készítését is lehetővé teszi!

A kezelőfelületen látható, van-e várakozó ügyfél. Amennyiben van, akkor egy kantintással (’Hívás’) lenyomásával lehet az ügyfelet hívni. A bejelentkezett ügyfeleken kívül a sorszám megadásával tetszőleges sorszámú ügyfél is hívható.

Egyéb lehetséges funkciók: várakozók számának lekérdezése, tetszőleges sorszámú ügyfél hívása, ügyfelek átirányítása más szolgáltatáshoz, ügyfél eltárolása várakozó listára a későbbi hívási lehetőség miatt..

Beszédhangú ügyfélhívás

Az ezredforduló utáni multimédiás világban már elvárás, hogy egy berendezés ne csak számítógépes „fantázia hangokkal” (Gong, bim-bam), hanem emberi hangon is tudja szólítani az ügyfeleket. Az ügyfél hívásakor a hangbemondás szövege: „Kérem a százas sorszámú ügyfelet, fáradjon az egyes ablakhoz.”. Ebből a dőlt betűvel jelzett szöveget (ügyfél és ablak sorszáma), illetve hangbemondást, a beállítások és hívás alapján a program automatikusan generálja.

A seQUEnce rendszernél a beszédhangú hívást olyan szintre fejlesztettük, hogy minden ügyintézői munkahelyhez tetszőleges szövegű hívást lehet definiálni. Így tehát lehet külön „ügyintézőhöz,” „ajtóhoz,” „pénztárhoz,” „ablakhoz” vagy akár „fotózáshoz” hívni az ügyfelet. (8 tetszőleges, független hívószöveg választható)

Ha ezek a munkahelyek egymástól nagyobb távolságban vannak, és nem ugyanott várakoznak az ügyfelek, akkor a különböző beszédhangokat a különböző várakozó területekre tetszőlegesen lehet beállítani. (Ebben a szolgáltatásban a seQUEnce rendszer egyedülálló Magyarországon)

Az ügyintézőknél elhelyezett egyedi kijelző táblák 57mm-es hét szegmenses kijelző mérettel rendelhetők, de a tapasztalatunk alapján a legtöbb esetben elegendő az ügyintézői helyek matricával történő megkülönböztetése

Korszerű központi kijelzők

A várakozó ügyféltérben célszerű az ügyfelek részére kulturált várakozási időt biztosítani. E-feladat költséghatékony megoldása az LCD monitor, melyen tetszőleges, aktuális információkat is meg lehet jeleníteni, videó, kép, vagy szöveg formájában. Esetlegesen reklám anyag is megjeleníthető az LCD monitort vezérlő számítógépről; a szükséges egyéb információkat pedig, a program által vezérelve a számítógép automatikusan jeleníti meg a képernyőn. Ilyenek lehetnek például:-

– ügyintézéssel kapcsolatos információk,
– formanyomtatványok, dokumentumok elérhetőségi információi,
– ügyfélfogadási rend,
– RSS hírcsatornák.

Természetesen igény esetén a régi hétszegmenses kijelzők megjelenítésének lemodellezése is megvalósítható az LCD monitorral. Ez a fajta megjelenítő eszköz rendkívül rugalmas lehetőséget biztosít az Ügyfelek tájékoztatására.

Előre bejelentkezés

Az Internet elterjedésével már természetes, hogy az ügyfél az azonnali sorszámkérés mellett előre is be tudjon jelentkezni valamelyik szolgáltatásra. Ezért a Sequence rendszer a következő előre bejelentkezési lehetőségeket szolgálja ki:

– ügyfélkapun keresztüli előre bejelentkezés
– helyszínen, személyesen történő előre bejelentkezés
– telefonon keresztüli előre bejelentkezés (a telefon nyomógombjai segítségével, automata telefonközponton keresztül, vagy kezelő segítségével)
– a település honlapján (Interneten) keresztüli előre bejelentkezés

A program üzembe helyezésekor az igényeknek megfelelően lehet beállítani az előre és a helyszíni bejelentkezés arányát, ami ügytípusonként egymástól függetlenül, tetszőlegesen változtatható. Ez a beállítás, később, a munkamenet finomítását követően, és a tapasztalatok alapján módosítható. A Sequence rendszer integráltan kezeli a helyszíni és az előre bejelentkezett ügyfeleket a legoptimálisabb kihasználtság és a minimális várakozás érdekében.

Ügyintézői csomagok

A rendszer többféle csomagban is elérhető.
Bővebb információért keresse kollégáinkat !

Felkeltette az érdeklődésemet, felveszem a kapcsolatot a gyártóval!

Növelje ügyfelei elégedettségét!

Használjon korszerű, megbízható ügyfélhívó rendszert!

Talán Önnek is ismerősek az ehhez hasonló képek.

Ha Ön érdeklődik az ügyfélhívó rendszerek után, akkor valószínűleg találkozhatott már ilyen “megoldásokkal” is.

De ha Ön mégsem a legeslegolcsóbb rendszert szeretné választani, hanem fontos, hogy

–  amit megrendelt, pontosan azt kapja, és
–  a leszállított rendszer megfeleljen a műszaki specifikációnak, és
–  az pontosan úgy is működjön, ahogy Ön elvárja, és
–  nem akar kompromisszumokat kötni
akkor Ön most jó helyen jár.

NE fogadja el a
majd beüzemeljük…”
majd kijavítjuk…”
majd jövőre elkészül az a fejlesztés…”
válaszokat!

Próbálja ki, milyen érzés az, amikor olyan szolgáltatást kap, amit Ön szeretne!

Megér ez a biztonság, ez a nyugalom, ez a minőség 10-15% felárat?
Még csak nem is biztos, hogy a minőség többe kerül. Hosszú távon biztosan nem!

Kérjen visszahívást most szakembereinktől!

captcha

elerhetoseg_2

Friss híreink