5 fontos dolog, amit ne hagyjon ki az éves költségvetésből!

Önkormányzati költségvetés előkészítésekor fontos tervezni a tovább már nem halogatható önkormányzati informatikai rendszerek korszerűsítésével, karbantartásával, felújításával. Továbbá nem érdemes kihagyni a hatékonyságot segítő megoldások bevezetését sem. Ezen témákból választottuk ki az öt legnépszerűbbet:

 
    1. A testületi szavazó rendszer felújítása
    2. EDtR elektronikus döntéstámogató rendszer bevezetése
    3. Robotkamerák telepítése
    4. ÖTV médiaszerver szolgáltatás
    5. Értéknövelés kiterjesztett garanciával

 


1. A testületi szavazó rendszer felújítása

MikroVoks 8Nincs kényelmetlenebb helyzet annál, ha a testületi ülés azért tart túl sokáig, mert a 15-20 éves rendszer már nem működik megbízhatóan, vagy túl lassú. Az ülést vezető polgármester tekintélyét csorbítja, ha ötpercenként kénytelen az informatikus segítségét kérni.

A legújabb MikroVoks szavazó és jegyzőkönyvező rendszerrel ezek a kellemetlenségek és problémák elkerülhetők. A MikroVoks upgrade hasznos hardveres és szoftveres újdonságokat tartalmaz, továbbá egyszerűsíti a testület munkáját és felgyorsítja a jegyzőkönyv vezetést.

 

  • Az új rendszer a megszokott funkciók megtartása mellett, alkalmas a lakosságarányos szavazások lebonyolítására, így a kistérségi szavazások hatékony és megbízható eszközévé válik.
  • Lehetővé teszi a jogosultsági szintek alapján történő programkezelést.
  • Hozzászólási időkorlátokat pedig másodpercre pontosan szabályozhatják.
 

További tájékoztatást kérek!


2. EDtR elektronikus döntéstámogató rendszer bevezetése

ülés-előkészítés[1]Képzeljen el egy jól szervezett, modern hivatalt!

  • Olyan irodákkal, ahol nem kell iratokat keresgélni, feleslegesen fénymásolni vagy nyomtatni.
  • Ahol nem telik újragépeléssel, eredménytelen telefonhívásokkal az értékes munkaidő.
  • Egy ilyen hivatalban néhány kattintással megtalálhatók az előterjesztések, könnyedén visszakereshetők a határozatok.
  • A bizottságok és a képviselő-testület is minden háttéranyaghoz időben hozzáférnek.
  • Az ülések meghívóit és a napirendet is időben ki tudják küldeni.

Az EDtR döntéstámogató rendszer bevezetésével az Önök hivatala is így működhet. A rendszer teljes körű workflow-ja végigköveti a hivatali folyamatokat az előterjesztéstől a végrehajtásig és szorosan együttműködik a MikroVoks testületi rendszerrel is.

További tájékoztatást kérek!



3. Robotkamerák telepítése 

Robot kamerás megoldásokA MikroKam robotkamerás rendszer nem csak kiváló HD képet biztosít a városi TV számára, hanem (a MikroVoks testületi rendszerrel együttműködve) költséghatékony megoldást kínál a video-jegyzőkönyvezés számára is. Az ülések alatt nem rohangálnak operatőrök, nincs „kameraláz”, és közvetítő kábelek sem zavarják a testület munkáját.

  • Az ülésteremben 3-4 HD robotkamera kerül elhelyezésre, melyek (a rendszer beállítását követően) folyamatosan követik a felszólalókat.
  • Az így keletkező videó anyagot továbbítják egy központi vezérlő számítógépre.
  • A központi PC feladata a robotkamerákról érkező videojelek keverése, archiválása, élőközvetítés esetén pedig annak továbbítása.

További tájékoztatást kérek!

 



4. ÖTV médiaszerver szolgáltatás

27109236885_9ef51618df_h1[1]

Ennek a szolgáltatásnak segítségével városának honlapján a nap 24 órájában megtekinthetőek az archív anyagok és az élő közvetítések. Az új felvételek feltöltéséről és az élő adások kezdéséről pedig e-mail értesítéseket kap a több száz feliratkozó. Szerződött partnereink díjmentesen tölthetik fel városmarketing videóikat az ország egyik legnézettebb videó portáljára, a www.onkormanyzati.tv oldalra, ill. a felvételeket (a közel 4.000 követővel rendelkező) Facebook oldalunkon is népszerűsítjük. Az ÖTV médiaszerver szolgáltatás alkalmas:

  • Az eredmények és a sikerek gyors, hatékony kommunikációjára.
  • Új létesítmények, utak, felújított, vagy bővítetett intézmények bemutatására.
  • Kis híradók, polgármesteri interjúk közvetítésére.
  • Önkormányzati események, ünnepi megemlékezések megörökítésére.

További tájékoztatást kérek!


5. Értéknövelés kiterjesztett garanciával

okos[1]

Kiterjesztett garancia-szolgáltatással az egyéves garanciális idő letelte után is biztosítani tudja a Globomax Zrt. által szállított rendszerek tervszerű műszaki átvizsgálását, karbantartását. Vállalatunknál a kiterjesztett garanciaszolgáltatás átalánydíja 2011 óta változatlan. A szolgáltatás legnagyobb értéke, hogy a speciális szakértelmet igénylő azonnali javítások, hibaelhárítások költségei előre tervezhetőek, a karbantartási költségek pedig féken tarthatók.

Miért éri meg?

  • Erre a szolgáltatásra szerződött ügyfeleink számára telefonos forródrótot üzemeltetünk.
  • Esetleges meghibásodás esetén, az esetek többségében még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon reggel megkezdjük a hiba elhárítását.
  • A hiba elhárításához szükséges cserealkatrészeket díjtalanul biztosítjuk.
  • Amennyiben a gyors hibaelhárítás azt kívánja, postai úton csereeszközt küldünk Partnereink részére.
  • Szoftveres meghibásodás esetén (a hiba jellegétől függően), távoli asztal eléréssel azonnal helyreállítást végzünk.
  • Verziószámon belül díjtalan szoftverkövetést biztosítunk. Főverziószám váltás esetén pedig 50% kedvezményt biztosítunk a szoftver árából.
  • A megrendelő igényeihez igazodva évente egy alkalommal (ingyenes kiszállás mellett) a helyszínen végezzük el a rendszerbeállítások ellenőrzését.
  • Az átalánydíjas szolgáltatásunkat igénybe vevői számára 50% kedvezményt biztosítunk szakmai továbbképzéseink árából.

További tájékoztatást kérek!

Szólj hozzá!

*